۴-۴-۳- آزمون فرض سوم ۷۷
۴-۴-۴- آزمون فرض چهارم ۸۰
۴-۴-۵- آزمون فرض پنجم ۸۳
فصل پنجم بحث و نتیجهگیری ۸۵
۵-۱- مقدمه ۸۶
۵-۲- خلاصه تحقیق ۸۶
۵-۳- بحث و نتیجه گیری ۸۷
۵-۴- پیشنهادات برخاسته از تحقیق ۹۰
۵-۵- پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۹۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
منابع ۹۲
فهرست جداول و اشکال………………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
شکل ۲-۱. ارزیابی چند منبعه ۳۴
شکل ۲-۲. فرایند ارزیابی عملکرد ۳۴
جدول ۲-۱. تفاوت سیستمهای ارزیابی عملکرد سنتی و مدرن ۳۵
شکل ۳-۱. فرایند اجرای تحقیق ۵۸
جدول ۳-۱. متغیرهای پژوهش ۵۹
جدول ۳-۲. ضرایب پایایی آزمون ۶۰
جدول ۴-۱. سن دانشجویان ۶۳
جدول ۴-۲. مقطع تحصیلی دانشجویان ۶۴
جدول ۴-۳. سن اساتید ۶۴
جدول ۴-۴. وضعیت تحصیلات اساتید ۶۵
جدول ۴-۵. سابقه تدریس اساتید ۶۵
جدول ۴-۶. سن مدیران گروههای تربیت بدنی ۶۶
جدول ۴-۷. وضعیت تحصیلات مدیران گروههای تربیت بدنی ۶۶
جدول ۴-۸. سابقه مدیریت مدیران گروههای تربیت بدنی ۶۷
جدول ۴-۹. سابقه کار مدیران گروههای تربیت بدنی ۶۷
جدول ۴-۱۰. سن مدیران عالی ۶۸
جدول ۴-۱۱. وضعیت تحصیلات مدیران عالی ۶۸
جدول ۴-۱۲. سابقه مدیریت مدیران عالی ۶۹
جدول ۴-۱۳. سابقه کار مدیران عالی ۶۹
جدول ۴-۱۴. نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف برای بررسی وضعیت طبیعی بودن دادهها در پرسشنامهها ۷۰
جدول ۴-۱۵. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای مدیریتی ۷۱
جدول ۴-۱۶. نتایج آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی ۷۱
جدول ۴-۱۷. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی ۷۲
جدول ۴-۱۸. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای مدیریتی ۷۲
جدول ۴-۱۹. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای مدیریتی ۷۳
جدول ۴-۲۰. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای مدیریتی از دیدگاه گروهها ۷۳
جدول ۴-۲۱. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای فنی ۷۴
جدول ۴-۲۲. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی ۷۴
جدول ۴-۲۳. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی ۷۵
جدول ۴-۲۴. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای فنی ۷۵
جدول ۴-۲۵. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروه ها در شاخصهای فنی ۷۶
جدول ۴-۲۶. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای فنی از دیدگاه گروهها ۷۶
جدول ۴-۲۷. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص مهارتهای اجتماعی ۷۷
جدول ۴-۲۸. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی ۷۷
جدول ۴-۲۹. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی ۷۸
جدول ۴-۳۰. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای اجتماعی ۷۸
جدول ۴-۳۱. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای اجتماعی ۷۹
جدول ۴-۳۲. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای مهارتهای اجتماعی از دیدگاه گروهها ۷۹
جدول ۴-۳۳. میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها در خصوص ویژگیهای شخصیتی ۸۰
جدول ۴-۳۴. نتایح آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی ۸۰
جدول ۴-۳۵. نتایج آزمون تعقیبی شفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی مدیران گروههای تربیت بدنی ۸۱
جدول ۴-۳۶. نتایج آزمون کراسکالولیس جهت مقایسه شاخصهای مهارتهای شخصیتی ۸۱
جدول ۴-۳۷. نتایج آزمون یو من ویتنی در خصوص مقایسه دو به دو گروهها در شاخصهای شخصیتی ۸۲
جدول ۴-۳۸. میانگین نمرات ارزیابی مدیران در خصوص شاخصهای ویژگیهای شخصیتی از دیدگاه گروهها ۸۲
جدول ۴-۳۹. میانگین امتیاز ارزیابی کلی مدیران گروههای تربیت بدنی دانشگاهها ۸۳
جدول ۴-۴۰. نتایج آزمون تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه برای مقایسه میانگین امتیاز ارزیابی کلی ۸۳