۵-۷-۲-منابع لاتین ۹۸
فهرست جداول
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
جدول(۲-۱) : تعاریف استراتژی……………………………………………………………………………………………………۲۰
جدول(۲-۲): ماتریس SWOT …………………………………………………………………………………………………….30
جدول(۳-۱): مشخصات گروه خبره………………………………………………………………………………………………۵۸
جدول (۳-۲): تناظر عبارات کلامی با مقادیر کلامی…………………………………………………………………………۶۱
جدول (۴-۱): عوامل بیرونی و درونی جهاد دانشگاهی استان سمنان………………………………………………….۶۹
جدول(۴-۲): ماتریس استراتژی های تدوین شده……………………………………………………………………………۷۰
جدول(۴-۳): استراتژی ها به تفکیک عوامل بحرانی و تعیین ماهیت………………………………………………….۷۱
جدول(۴-۴): عبارات کلامی………………………………………………………………………………………………………..۷۱
جدول(۴-۵): نظر خبره اول در خصوص میزان تاثیرات متقابل عوامل بحرانی موفقیت بر یکدیگر در نقشه استراتژی با متغیرهای کلامی…………………………………………………………………………………………………………۷۳
جدول(۴-۶): ماتریس سطوح ارتباطی اجزاء سازنده استراتژیها………………………………………………..۷۵
جدول(۴-۷): ماتریس سطوح ارتباطی اجزاء سازنده استراتژیها…………………………………………………۷۵
جدول(۴-۸): ماتریس سطوح ارتباطی اجزاء سازنده استراتژیها…………………………………………………۷۷
جدول(۴-۹): ماتریس ……………………………………………………………………..۷۷
جدول(۴-۱۰): ماتریس ………………………………………………………………….۷۷
جدول(۴-۱۱): ماتریس ……………………………………………………………………..۷۸
جدول(۴-۱۲): ماتریس شدت روابط غیر مستقیم: حد پایین ( )……………………………..۷۹
جدول(۴-۱۳): ماتریس شدت روابط غیر مستقیم: حد وسط ( )…………………………….۷۹
جدول(۴-۱۴): ماتریس شدت روابط غیر مستقیم: حد بالا ( )………………………………..۸۰
جدول(۴-۱۵): ماتریس شدت روابط مستقیم و غیر مستقیم مابین عوامل به صورت دیفازی شده………….۸۱
جدول(۴-۱۶): ماتریس شدت روابط غیرمستقیم مابین عوامل به صورت دیفازی شده………………………….۸۲
جدول(۴-۱۷): ماتریس شدت روابط مابین عوامل به صورت دیفازی شده………………………………………… ۸۳
جدول(۴-۱۸): تعیین سلسلهمراتب نفوذ عوامل و مناظر در نقشه استراتژی………………………………………..۸۴
فهرست نمودارها
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
نمودار(۲-۱): تعامل بخش های سه گانه مدیریت استراتژیک…………………………………………………………….۲۱
نمودار (۲-۲): الگوی جامع مدیریت استراتژیک ……………………………………………………………………………..۲۲
نمودار(۲-۳): روش اول برای ترسیم نقشه استراتژی………………………………………………………………………..۴۵
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
نمودار(۲-۴): روش دوم برای ترسیم نقشه استراتژی………………………………………………………………………..۴۶
نمودار(۲-۵): روش سوم برای ترسیم نقشه استراتژی……………………………………………………………………….۴۷
نمودار(۲-۶): روش چهارم برای ترسیم نقشه استراتژی…………………………………………………………………….۴۷
نمودار(۲-۷): روش پنجم برای ترسیم نقشه استراتژی………………………………………………………………………۴۹
نمودار(۲-۸): مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………………۵۳
نمودار(۳-۱): نمایش عدد فازی مثلثی…………………………………………………………………………………………….۵۹
نمودار(۳-۲): اعداد فازی مثلثی برای متغیرهای کلامی……………………………………………………………………..۶۱
نمودار(۳-۳): روند اجرایی تحقیق………………………………………………………………………………………………….۶۵
نمودار(۴-۱): نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان……………………………………………………………….۸۶
فهرست شکلها
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
شکل(۲-۱) : چرخه عمر سازمان و جزئیات آن……………………………………………………………………………….۲۶
شکل (۲-۲): کارت امتیازی متوازن………………………………………………………………………………………………..۳۶
شکل(۲-۳): چشم انداز مالی…………………………………………………………………………………………………………۳۷
شکل (۲-۴): رابطه علت و معلولی بین کارت امتیازی متوازن……………………………………………………………۴۱
شکل)۲- ۵(: نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی………………………………………………………………………………..۴۲