دریافت لوح زرین تلاش در معیار مدیریت دانش نظام پیشنهادها و گواهینامه اهتمام به تعالی نظام
پیشنهادها از نخستین کنفرانس بینالمللی مدیریت مشارکتی و دومین جایزه ملی نظام پیشنهادها
دریافت لوح تقدیر و تندیس برترین بانک به عنوان تنها بانک “پیشرو و بهرهور در نظام پولی و اقتصادی ایران
از سوی دبیرخانه دومین دوره ارزیابی طرح ملی سنجش بهرهوری سازمانها و دستگاههای اجرایی
معرفی بانک کشاورزی به عنوان سازمان الهامبخش مدیریت کیفیت در آسیا از سوی سازمان بهرهوری
آسیایی (APO)
احراز شایستگی دریافت تندیس همایش نظام بانکی کشور از سوی دولت و رئیس کل بانک مرکزی
کسب رتبه اول فرهنگ سازی الکترونیکی از سوی هیئت داوران سومین دوره کنفرانس کودک الکترونیکی
و مدرسه هوشمند
دریافت لوح سپاس در رشته برنامهریزی ارتباطی از سوی دبیرخانه ششمین دوره سمپوزیوم بینالمللی
روابط عمومی
احراز رتبه برترین بانک ایران در آموزش و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیکی از سوی کمیته داوران
پنجمین دوره کنفرانس تخصصی بانکداری الکترونیکی
بانک برتر ایران در توسعه محیط زیست (به دلیل اجرای موفق طرح طوبی)- برنده لوح تقدیر اتحادیه
توسعه مؤسسات مالی آسیا و اقیانوسیه ادفیپ ۲۰۰۸
بانک برتر ایران در بخش تأمین مالی پروژههای فقرزدایی ( طرح حضرت زینبس)-برنده تندیس اتحادیه
توسعه مؤسسات مالی آسیا و اقیانوسیه ادفیپ ۲۰۰۷
راهاندازی اولین مرکز ارتباطی ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان(Call Center) در سال ۱۳۸۱
اجرا و استقرار طرح سیستم نوبت دهی مشتریان در سال ۱۳۸۱ برای اولین بار در نظام بانکی کشور
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
بنیانگذاری گروه بانکهای عضو شبکه شتاب نظام بانکی کشور
طراحی و اجرای سامانه ارتباطی و صندوق صوتی برای ارتباط مشتریان با مدیران بانک در سال ۱۳۷۸
طراحی و اجرای طرح راهنمایان مطلع مشتریان در شعب در سال ۱۳۸۳
طراحی و اجرای پایگاه اطلاعرسانی (وب سایت) در نظام بانکی کشور در سال ۱۳۷۸
طراحی و اجرای طرح آتیه در نظام بانکی در سال ۱۳۷۷
طراحی و اجرای طرح کودک و نوجوان در سال ۱۳۷۹
طراحی و اجرای صدور کارتهای اعتباری در نظام بانکی در سال ۱۳۸۲
طراحی و اجرای پروژه جامع بانکداری الکترونیکی مهرگستر
طراحی و اجرای سامانه های مدیریت اطلاعات اعم از: داشبوردDSS ، نظارت، مرآت، شبکه پویای
بازرسی و منابع انسانی ، بیمه (سابکا) ، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)و…
طراحی و اجرای سامانه الکترونیکی معاملات حقوقی
کسب رتبه دوم جهانی از نظر تعداد محصولات کشاورزی تحت پوشش بیمه
برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی ارزش برند از اتحادیه اروپا(ISO 10668:2010)
برگزیده دریافت نشان و استاندارد بین المللی کیفیت برتر در صنعت بانکداری
برگزیده دریافت نشان مدیریت روابط عمومی برتر در توسعه نام و نشان تجاری
خدمات برجسته و مسئولیتهای اجتماعی بانک
طرح حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور اشتغالزایی برای دختران جوان روستایی
طرح حضرت زینب کبری (س) برای حمایت از زنان سرپرست خانوار
بالاترین حمایت در اعطای تسهیلات بنگاههای زود بازده بخش کشاورزی
طرح ایران
حساب سپرده سرمایه گذاری آتیه (طرح آتیه)
طرح حمایت از فارغالتحصیلان رشتههای کشاورزی
صندوق پسانداز زنان ایران
طرح حمایت از زندانیان آزاد شده
طرح مشاورهای و راهنمای مطلع(Lobby Tellers)
۲-۶- نتیجه گیری
مدل مورد نظر در این تحقیق مدل مدیریت دانش جاشاپارا است که دارای چهار مولفه خلق دانش، سازماندهی دانش، عوامل تبادل دانش، بکار گیری دانش می باشد اما همان طور که در ادبیات تحقیق ملاحظه شد آنچه در مدل های مدیریت دانش دیگر هم تقریبا مشترک بود این چهار مولفه بود. با این تفاسیر می توان گفت که این چهار مولفه مدیریت دانش که رابطه آن ها در این تحقیق توانمندسازی منابع انسانی مورد بررسی قرار گرفته از جامعیت نسبی در اکثر مدل ها برخوردار است.