شکل ۳-۲۷ : دیاگرام بٌد حلقه بسته (TPSAF) 83
شکل ۳-۲۸ : بلوک دیاگرام کنترل مدل ساده شده فرکانس پایین
در نرمافزار MATLAB (TPSAF-CM) 84
شکل ۳-۲۹ : دیاگرام بٌد حلقه باز برای طراحی کنترلکننده (TPSAF-CM) 84
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
ادامه فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۳-۳۰ : پاسخ پله برای سیستم حلقه بسته جبرانسازی نشده (only PI)
جبرانسازی شده (PI+compensator) (TPSAF-CM) 85
شکل ۳-۳۱ : دیاگرام بٌد حلقه بسته برای سیستم جبرانساز شده (TPSAF-CM) 85
شکل ۳-۳۲ : پاسخ ولتاژ بار در برابر اختلال ولتاژ sag سهفاز متقارن ۳۵% (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک (TPSAF-CM) 86
شکل ۳-۳۳ : پاسخ ولتاژ بار در برابر افزایش ۲۰% توان بار (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک(SPSAF-AVM) 86
شکل۳-۳۴ : پاسخ ولتاژ بار در برابر اختلال ولتاژ sag تکفاز ۳۵% (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک (TPSAF-CM) 87
شکل ۳-۳۵ : بلوک دیاگرام کنترل مدل ساده شده فرکانس پایین در
نرمافزار MATLAB (TPSAF-AVM) 88
شکل ۳-۳۶ : دیاگرام بٌد حلقه باز (TPSAF-AVM) 88
شکل ۳-۳۷ : پاسخ پله حلقه بسته (TPSAF-AVM) 89
شکل ۳-۳۸ : دیاگرام بٌد حلقه بسته (TPSAF-AVM) 89
شکل ۳-۳۹ : پاسخ ولتاژ بار در برابر اختلال ولتاژ sag سهفاز متعادل ۳۵% (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک (TPSAF-AVM) 90
ادامه فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۳-۴۰ : پاسخ ولتاژ بار در برابر افزایش ۲۰% توان بار (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک (TPSAF-AVM) 90
شکل ۳-۴۱ : پاسخ ولتاژ بار در برابر اختلال ولتاژ sag تکفاز ۳۵% (الف) بدون فیدبک
(ب) با فیدبک (TPSAF-AVM) 91
شکل ۴-۱ : مدل شبیهسازی شده SPSAF در نرمافزار MATLAB 95
شکل۴-۲ : شکل موج های ولتاژ خط (VS) ولتاژ بار (VL) و جریان خط (IS) برای سیستم
تکفاز جبران سازی نشده (الف) مدکنار گذر (ب) مد آماده به کار ۹۶
شکل ۴-۳ : شکل موج ولتاژ باس DC بار برای سیستم جبران سازی نشده (الف) مد کنار گذر
(ب) مد آماده به کار ۹۷
شکل ۴-۴ : شکل موج های ولتاژ خط (VS)، ولتاژ بار (VL)، ولتاژ SAF (VSAF) و
جریان خط (IS) (SPSAF-CM) 97
شکل ۴-۵ : شکل موج ولتاژ باس DC (SPSAF-CM) 98
شکل ۴-۶ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار ، ولتاژ خط (VS) و ولتاژ بار (VL)
برای اختلال ولتاژ sag35% (SPSAF-CM بدون FCC) 99
شکل ۴-۷ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار و جریان خط (IL) برای افزایش
۲۰% توان بار (SPSAF-CM بدون FCC) 100
ادامه فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل ۴-۸ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار ، ولتاژ خط (VS) و ولتاژ بار (VL)
برای اختلال ولتاژ sag35% (SPSAF-CM با فیدبک) ۱۰۰
شکل ۴-۹ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار و جریان خط (IL) برای افزایش
۲۰% توان بار (SPSAF-CM با فیدبک) ۱۰۱
شکل ۴-۱۰ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار ، ولتاژ خط (VS) و ولتاژ بار (VL)
برای اختلال ولتاژ sag35% (SPSAF-CM با فیدبک و پیشخورد) ۱۰۱
شکل ۴-۱۱ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار و جریان خط (IL) برای افزایش
۲۰% توان بار (SPSAF-CM با فیدبک و پیشخورد) ۱۰۲
شکل۴-۱۲ : شکلموجهای ولتاژ خط (VS)، ولتاژ بار (VL)، ولتاژ SAF (VSAF) و
جریان خط (IS) (SPSAF-AVM) 104
شکل۴-۱۳ : شکلموج ولتاژ باس DC (SPSAF-AVM) 104
شکل ۴-۱۴ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار ، ولتاژ خط (VS) و ولتاژ بار (VL)
برای اختلال ولتاژ sag35% (SPSAF-AVM بدون FCC) 105
شکل ۴-۱۵ : شکلموجهای ولتاژ باس DC بار و جریان خط (IL) برای افزایش
۲۰% توان بار (SPSAF-AVM بدون FCC) 106